FitFactoryn viikko-ohjelma  

 

Viikko-ohjelma löytyy täältä 
Ajanvarauksesta!

  

FITFACTORYN TUNTITARJONTA

Ilmoittaudu tunnille!

FitFactoryn ryhmäliikuntatunneilla on käytössä ILMOITTAUTUMINEN. Se koskee kaikkia tunteja.

 

Ryhmäliikuntatunnit voi varata kerralla pidemmäksi aikaa tai yhdelle tunnille kerralla.

 

Tunnille voi ilmoittautua tunnin alkamiseen saakkaa ja sen voi perua

6 tuntia ennen tunnin alkamista.

 

Mikäli tunnille ilmoittautuneiden määrä jää alle 5, tunti peruuntuu ja sille ilmoittautuneille lähtee sähköpostiviesti. Ajanvarauksessa tunti näkyy peruttuna.

PUMPPI

Pumpissa treenataan tangoilla ja painoilla koko kehon päälihasryhmät ohjaajan suunnitteleman ohjelman mukaisesti musiikin tahdissa.

 

Jokainen voi valita itselleen sopivat painot ja lisätä ja vähentää niitä treenin aikana.

 

Pumppi lisää lihasten voimaa ja kestävyyttä sekä kiinteyttää ja kohentaa ryhtiä.

 

Tunti sopii monentasoiselle kuntoilijalle - se sopii myös miehille. Tunti ei sisällä askelsarjoja. 

 Kuntopiiri kuntosalissa

Kuntosalissa kiva tapa treenata pienellä ryhmällä tehokas harjoitus!

 

Sisältää vaihtelevan 45 minuutin ohjatun harjoituksen kuntsosalissa. Oma alkulämmittely ennen tuntia!

 

Kuntopiirit 1.9. alkaen joka arkipäivä klo 17.30.

 

Tunnit soveltuvat kaikille, tiistain tunti aloittelijoille ja torstain tunti tehokas toiminnallinen treeni.

 Zumba

Zumba® on aerobicinen fitness-ohjelma, jonka musiikki perustuu pääosin latinalaistansseihin. Zumban tanssiaskeleet perustuvat erilaisiin tanssimuotoihin, joita ovat muun muassa merengue, cumbia, reggaeton, salsa, hip hop, rumba, mambo, calypso ja salsaton ja flamenco. 

Energinen tunti sopii kaikille.

 SPINNI

Sisäpyöräily eli spinning on pyöräilyä mukaansa tempaavan musiikin temmossa. Tehokkaasti erityisesti sydän- ja verenkiertoelimistöä kehittävät tunnit sopivat lähes kaikille.    

                             

SPINNI 30 = helppo tunti, joka sopii hyvin aloittelijalle tai palauttavaksi treeniksi.

SPINNI 45 = haastavampi tunti sopii kunnon kehittämiseen, työosuuksia suhteessa helppoa tuntia enemmän.  

SPINNI 55 = raskain tunti! Tunnilla on mahdollisuus kokeilla omia rajoja ja kokea erittäin rasittavan harjoituksen huuma!

 Ryhtijumppa 

Ryhtijumppa on erityisesti istumatyöntekijöitä ajatellen koostettu lihaskuntotunti. 

 

Tunti sisältää erityisesti hyvän ryhdin keskeisten lihasryhmien vahvistamista ja toisaalta venytttämistä. Avataan rintakehää ja vahvistetaan vastaavasti yläselän lihaksia - tehdään vahvaa tukea keskikeholle ja tuetaan rankaa ympäröivää lihaksistoa pakaroita ja reisiä unohtamatta!

 

Tunti on hikijumppaa. Sopii kaikille!   

 Kehonhuolto

Kehonhuolto, joka on helppoa ja yksinkertaista!

 

Venytellään koko kehon päälihasryhmät läpi erilaisia venyttelytekniikoita käyttäen. Mukana myös liikkuvuutta lisääviä liikkeitä.

 

 

Tunti on helppo ja sopii kaikille.

 SPINNI30+CIRCUIT

Helppo, 30  minuutin sisäpyöräily ja siihen päälle kiertoharjoituksena lihaskuntotreeni ryhmäliiikuntasalissa.

 

Tunti ei sisällä monimutkaisia askelsarjoja. Tunti sopii kaikille.

 TABATA-X

Jos haluat kehittää kuntoa, voimaa ja kestävyyttä, kokeile Tabata X-tuntia. Tabatan luoma metodi ammattilaisten suunnittelemalla toteutuksella toimii! Tiukka tunti sisältää huolella valitut liikkeet, joita suoritetaan intervalliharjoituksen tapaan. Lyhyt aika tehokasta tekemistä, sykkeen nostatusta ja pieni tauko.

 

Tunti sopii monentasoiselle kuntoijalle, koska liikkeistä voidaan aina etsiä helpompia ja haastavampia toteutustapoja.

 Yoga Flex

Joogavenyttelytunnilla lisäät liikkuvuutta sekä kehosi hyvää oloa. Liikkuvuusliikkeiden alkuasennot ovat helppoja ja joogasta tuttuja.

 

Rentouttava tunti sopii kaikille.

 Roller -kehonhallinta

Roller™ -tunnilla suoritetaan syvävenyttelystä tuttuja liikkeitä rullaa (foamroller) apuna käyttäen. Tunnin tavoitteena on rentouttaa ja notkistaa lihaksia, jotta vartalollemme tarkoitettu luonnollinen liike olisi mahdollista. Näin harjoittelemalla opit tunnistamaan kehosi tarpeet ja työskentelemään aktiivisesti niiden puolesta. Tietoinen hengitys on olennainen osa harjoittelua.

Roller™ sopii kaikille hyvinvoinnistaan kiinnostuneille ihmisille kehonhuoltotunniksi.

Kahvis tai kahvakuula

Tehokasta ja helppoa lihaskuntotreeniä, joka sopii monentasoiselle liikkujalle, koska jokainen voi treenata itselleen sopivalla temmolla ja kuulalla!

 

Tunnit ohjaa tiistaisin kahvakuulaohjaaja Janne Lager tai Tuija Silver-Lager.   

 ENERGY-kehonpainotreeni

Energy on nimi energiselle tunnille, jonka teemana on hyödyntää hauskoja ja haastavia liikkeitä kehon omalla painolla. Tutuksi tulevat esimerkiksi erilaiset tavat punnertaa, staattiset pidot, haastavat versiot tutuista liikkeistä ja myös eläinliikkeet. Tule kokeilemaan ja löydä kehostasi aivat uusia lihaksia!

 

Tunnit ohjaa kehonpainoharjoittelu ja street workout -ohjaaja Elina Luoma-aho. 

 Piloxing®Knockout

Piloxing® Knockout -tunti vie harjoittelusi aivan uudelle tasolle. Tunti on 45 minuutin mittainen ja se koostuu lämmittelystä, kuudesta 5 minuutin kierroksesta raakaa energiaa sekä loppujäähdyttelystä. Kierrokset sisältävät koko keholle suunnattuja tehokkaita, keskivartaloa vahvistavia liikkeitä, kuten nyrkkeilyä, aerobista ja toiminnallista treeniä, hyppyjä, punnerruksia ja yleisliikkeitä. Tunnilla syke nousee, rasva palaa sekä lihasvoima ja -nopeus kasvavat. Tunnilla käytetään jumppakenkiä, eikä jumppa-alustoja tarvita, mutta nestettä ja hikipyyhettä sitäkin enemmän.

 

Taatusti tyrmäävän kova treeni, joka sopii sekä miehille että naisille.

Kurkkaa treenivideo!

 YOGA Flow

Mielen ja kehon yhteistyötä korostava ja kehon voimaa ja hallintaa lisäävä harjoitus. Asanat eli joogan erilaiset asennot haetaan hengitystä seuraten ja ne yhdistetään erilaisiksi liikejatkumoiksi. Asentojen ylläpitäminen vaatii sekä lihastyötä että keskittymistä. Syvät ja pinnalliset lihakset kehittyvät ja tietoisuus omasta kehosta kasvaa harjoitusten avulla.

 

Yoga Flow -nimi tulee tavasta suorittaa liikkeet sujuvasti peräkkäin. Liikkeet virtaavat alkuasennosta toiseen. Tunti sopii aloitteleville ja jo joogaa harrastaneille kuntoilijoille.

 

Tunnin ohjaa koulutettu Yoga Flow-ohjaaja Tuiija Silver-Lager. 

Hinnat ja maksutavat

 

Ryhmäliikuntatunnin kesto on 45 min (poikkeavasta kestosta ilmoitetaan esim. 30 tai 55). 

 

Maksuvälineinä käyvät käteisen lisäksi, kortit sekä erilaiset TYKY-maksutavat (mm. TYKY, Smartum, Eazybreik, Edenred, Virike, ePassi,  ym.).

 

Hintavaihtoehdot löytyvät Hinnastosta.

 

Erilaiset kurssit ja poikkeavat hinnat ilmoitetaan erikseen eivätkä ne pääsääntöisesti sisälly kuukausittaisiin käyntikortteihin.